Головна Про нас Продукція Сервіс Контакти Новинки!  
 
Продукція
LG Electronics Acer Viewsonic Samsung Сanon Сервісні центри

Підписка на прайс-лист
Iм'я:
E-mail:



     
 

Гарантійні зобов'язання (Дата останньої зміни: вересень 2007 р.)

На що поширюється гарантія:

ViewSonic гарантує відсутність у своїх виробах дефектів матеріалів і зборки протягом гарантійного періоду. Якщо протягом гарантійного періоду у виробі виявляться дефекти матеріалів або зборки, ViewSonic винятково за своїм розсудом відремонтує виріб або замінить його аналогічним. Замінні вироби або вузли можуть містити відновлені або підновлені вузли або деталі. ViewSonic не надає гарантії на програмне забезпечення сторонніх виробників, що наявне у виробі або встановлене замовником, і не гарантує, що це програмне забезпечення буде відповідати вимогам замовника або що воно буде працювати безперебійно або безпомилково.

Термін дії гарантії:

1. На СРТ-монітори ViewSonic надається гарантія на деталі (включаючи СРТ) і зборку строком на три (3) роки.

На РК-Дисплеї ViewSonic (VA, VG Series) надається гарантія на деталі (включаючи лампу підсвічування РК-панелі) і зборку строком на три (3) роки.

Виріб

Q

VA & VG

VX

VP

Гарантійний строк, років

1

3

3

3

На РК-дисплеї ViewSonic VP Series надається гарантія на деталі (включаючи лампу підсвічування РК-панелі) і зборку строком на три (3) роки.

2. Правила відносно дефектних елементів зображення:

Для всіх РК-дисплеїв ViewSonic, проданих починаючи з 1 вересня 2007 року (дата продажу кінцевому користувачеві), змінюється гарантія на кількість несправних субпікселів.

Для всіх моделей, незалежно від розміру по діагоналі, кількість несправних субпікселів не повинне перевищувати 3 постійно світлих або 3 постійно темних або 4 дефектних субпікселя всього. Таким чином, гарантія поширюється на РК-дисплеї з 4 постійно світлими субпікселями, або з 4 постійно темними субпікселями, або з 5 дефектними субпікселями в будь-якому поєднанні.

Для всіх РК-дисплеїв, проданих раніше зазначеної дати, а також у відношенні дефектних пікселів зберігаються колишні умови гарантії.

При будь-яких дефектах субпікселів (червоні, зелені або сині) на РК-дисплеї ViewSonic надається гарантія у відповідності зі стандартом ISO 13406-2 class II. По повним пікселям ViewSonic перевищує вимоги ISO 13406-2 class II, не допускаючи повних дефектних пікселів (постійно чорних або білих), що містять червоний, зелений і синій підпікселі («Політика відсутності дефектних пікселів»).

3. На відеопроектори ViewSonic, придбані до 1 квітня 2002 року, надається гарантія на деталі (крім лампи) і зборку строком на два (2) роки.

На відеопроектори ViewSonic, придбані до 1 квітня 2004 року, надається гарантія на деталі (крім лампи) і зборку строком на три (3) роки.

На відеопроектори ViewSonic, придбані з 1 квітня 2004 року по 1 січня 2005 року, надається гарантія на деталі (крім лампи) і зборку строком на три (3) роки.

На відеопроектори ViewSonic, придбані після 1 січня 2005 року, надається гарантія на деталі (крім лампи) і зборку строком на три (3) роки.

 

Обмежена гарантія не поширюється на:

  • виробу, для яких покупець не може пред'явити документ, що підтверджує факт покупки;

  • ушкодження, отримані в результаті неправильного використання, необережністю, внесенням несанкціонованих змін, неправильним зберіганням, неавторизованим ремонтом або обслуговуванням або експлуатацією виробу при некондиційній напрузі живлення або вхідного сигналу. Чищенням внутрішніх деталей при експлуатації в задимленому приміщенні;

  • відмови, викликані тим, що будь-які деталі фільтрів не чистилися й не обслуговувалися відповідно до інструкції з використання. У таких випадках гарантія знімається;

  • ушкодження зовнішніх деталей, включаючи корпус;

  • будь-які видимі опіки на поляризаторах або РК-панелях;

  • РК-панелі; їхній гарантійний строк становить 36 місяців або 5000 годин експлуатації - залежно від того, що наступить раніше.

 

Лампа:

Лампа проектора гарантується на один (1) рік.

Несправні лампи не дають права на заміну виробу.

 

Прикладені компоненти:

На прикладені компоненти, такі як пульт дистанційного керування, кабелі, корпуси, надається гарантія три (3) роки.

У випадку несправності прикладені компоненти не дають права на заміну проектора.

 

5. На продукти ViewSonic LCD-TV надається гарантія на деталі (включаючи лампу підсвічування РК-панелі) і зборку строком на два (2) роки.

6. На прикладені компоненти, такі як пульт дистанційного керування, кабелі, корпуси, надається гарантія два (2) роки.

7. На периферійні пристрої ViewSonic, такі як клавіатура, миша й веб-камери, надається гарантія на деталі й зборку строком на один (1) рік.

8. На додаткові приналежності ViewSonic для СРТ і РК-моніторів і відеопроекторів надається гарантія на деталі й зборку строком на один (1) рік.

9. На прикладені продукти ViewSonic надається гарантія як на окремі продукти — див. окремі умови гарантії вище.

 

Хто має право на гарантію:

Наведені вище гарантійні зобов'язання надаються тільки в тій країні, звідки надійшов запит на гарантійне обслуговування, і дійсні тільки для першого покупця, починаючи з дати первісної покупки (Документ, що підтверджує покупку = Рахунок).

Для виробів ViewSonic, придбаних за межами Європейського Союзу / FTA, діє гарантія в межах країни покупки.

 

На що гарантія не поширюється:

1. На будь-які продукти, на яких ушкоджений, змінений або вилучений серійний номер.

2. Ушкодження, погіршення технічних характеристик або неправильне функціонування, що стало результатом:

  • аварії, неправильного вживання, недбалого обігу, впливу вогню, вологи, блискавки або інших природних явищ, несанкціонованої модифікації виробу або невиконання прикладених до виробу інструкцій.

  • ремонту або спроб ремонту особою, не авторизованоюViewSonic.

  • ушкодження або втрати будь-яких програм, даних або змінних носіїв інформації.

  • втрати програм або даних у процесі ремонту або заміни.

  • будь-яких ушкоджень виробу при доставці.

  • видалення або установки виробу

  • зовнішніх причин, таких як коливання або відсутність живлення.

  • застосування джерел живлення або деталей, що не відповідають специфікаціям ViewSonic.

  • нормального зношування.

  • відмови власника виконувати періодичне технічне обслуговування виробу відповідно до Керівництва користувача, таке як періодичне чищення фільтрів проектора.

  • будь-яких інших причин, які не пов'язані з дефектами виробу.

3. Оплата послуг з видалення, установці й настроюванню.

 

Як одержати послуги:

1. За інформацією з одержання гарантійних послуг звертайтеся до свого дилера ViewSonic, довідкову службу ViewSonic, у сервісний центр або безпосередньо до ViewSonic відповідно до контактної інформації, наведеної на відповідному веб-сайті в кожній країні.

 

2. Щоб одержати гарантійні послуги, вам буде потрібно пред'явити:

  • чек із проставленою датою покупки.

  • ваше ім'я.

  • ваша адреса.

  • серійний номер і номер моделі виробу.

  • опис проблеми.

3. Доставити виріб в оригінальному впакуванні з відповідними приналежностями ViewSonic або в авторизований сервісний центр ViewSonic.

4. За більше докладною інформацією або відомостями про найближчий сервісний центр ViewSonic звертайтеся, будь ласка, до свого дилера ViewSonic або безпосередньо до ViewSonic.

Обмеження гарантійних зобов'язань:

Не надається ніяких гарантій, явних або непрямих, вихідних за межі опису, що втримується тут, включаючи непряму гарантію товарної придатності й відповідності певному призначенню.

Виключення з ушкоджень:

Зобов'язання Viewsonic обмежуються вартістю ремонту або заміни виробу. Viewsonic не несе відповідальності за:

  • збиток, заподіяний іншої власності через будь-які дефекти у виробі, збиток, заподіяний незручністю, втрату виробом корисності, втрату часу, втрату доходів, упущені комерційні можливості, втрату репутації, збиток для ділових відносин або інші комерційні втрати, навіть якщо про можливість таких втрат було відомо.

  • будь-який інший збиток, випадковий, непрямий або інший;

  • будь-які претензії, пред'явлені замовникові любою третьою стороною;

Дія місцевих законів:

Справжня гарантія надає вам певні юридичні права, і ви можете мати також інші права, які залежать від території. У деяких країнах не допускаються обмеження на непрямі гарантії й/або виключення випадкового або непрямого збитку, тому перераховані вище обмеження й виключення можуть до вас не ставитися.

 

Більш детальна інформація на сайті виробника: www.viewsoniceurope.com/ru/support/warranty.htm