Головна Про нас Продукція Сервіс Контакти Новинки! Новинки!Новинки  
 
Продукція
LG Electronics Acer Viewsonic Samsung Сanon Сервісні центри

Підписка на прайс-лист
Iм'я:
E-mail:



     
 

З 1 лютого 2002 року LG Electronics надає для своїх покупців нову послугу - 3 роки безкоштовного сервісного обслуговування на свої вироби в авторизованих сервісних центрах. 

Додаткова послуга означає безкоштовне сервісне обслуговування  протягом 36 місяців від дня передачі товару споживачеві (для виробів, проданих з 1 лютого 2002 року).

Дана послуга надається вийнятково в Авторизованих сервісних центрах і тільки при пред'явленні власником гарантійного талона, товарного або касового чеків.

Безкоштовне сервісне обслуговування включає проведення безкоштовного ремонту із заміною необхідних запасних частин.

Безкоштовне сервісне обслуговування поширюється на вироби, призначені для продажу на території України, куплені після 1 лютого 2002 року, що мають гарантійні талони нового зразка, із вказівкою в ньому нових послуг для споживачів з обов'язковим наданням касового й/або товарного чека.

При виникненні проблем рекомендуємо Вам звертатися тільки в Авторизовані Сервісні Центри, список яких Ви можете знайти в гарантійному талоні. Також, додаткову інформацію Ви можете одержати в Інформаційному центрі по телефоні 8-800-303-00-00 (дзвінки по Україні безкоштовні зі стаціонарних телефонів) або (044) 490 77 77.

Переконливо просимо Вас уважно вивчити інформацію, надану в гарантійному талоні, умови гарантійного обслуговування й безкоштовного сервісного обслуговування.

Просимо також зберігати касовий і/або товарний чек щоб уникнути будь-яких непорозумінь.

LG Electronics також залишає за собою право відмовити як у гарантійному, так і безкоштовному сервісному обслуговуванні виробу у випадку недотримання умов гарантійних зобов'язань і безкоштовного сервісного обслуговування.

Всі умови гарантійних зобов'язань і безкоштовного сервісного обслуговування діють у рамках законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством країни, на території якої вона надані.

Доповнення до інструкції по експлуатації

 

При покупці переконливо просимо Вас уважно вивчити основну інструкцію по експлуатації й перевірити правильність заповнення гарантійного талона. При цьому серійний номер і найменування моделі придбаного Вами виробу повинні бути ідентичні запису в гарантійному талоні. Не допускайте внесення в талон будь-яких змін, виправлень. У випадку неправильного або неповного заповнення гарантійного талона негайно звернетеся до продавця.

Вироби компанії «LG Electronics» являють собою технічно складний товар побутового призначення. При дбайливому й уважному ставленні він буде надійно служити Вам довгі роки. У ході експлуатації не допускайте механічних ушкоджень, влучення в усередину сторонніх предметів, рідин, комах, протягом усього терміну служби стежите за збереженням маркеровочної наклейки з позначенням найменування моделі й серійного номера виробу.

Якщо куплений Вами виріб вимагає спеціальної установки й підключення, Ви можете звернутися в уповноважену організацію, що спеціалізується на наданні такого роду платних послуг. При цьому вимагайте наявності відповідних документів (ліцензії, сертифікатів і т.п.). Особа, що здійснила установку й підключення вашого виробу, відповідає за правильність проведеної роботи. Пам’ятайте кваліфікована установка виробу важлива для його подальшого правильного функціонування й гарантійного обслуговування. Переконайтеся, що особа, що здійснила установку, внесла всі необхідні відомості в гарантійний талон.

Якщо в процесі експлуатації виробу Ви помітите, що параметри його роботи відрізняються від викладених в інструкції для експлуатації, рекомендуємо звернутися за консультацією в організацію, що продала Вам товар, або в будь-який Авторизований сервісний центр, адреси й телефони, яких зазначені в Вашому гарантійному талоні або ж у додатку до нього.

 

  • Для цифрових фотоапаратів, CD/MP 3-плеєрів – 36 місяців;

  • Для моніторів, з розміром екрана від 14 дюймів – 24 місяців;

  • Для моніторів, з розміром екрана 15 дюймів – 36 місяця;

  • Для ноутбуків серії LP, LW – 24місяця;

  • Для цифрових фотоаппаратів - 24місяця;

  • Для інших виробів – 12 місяців.

 

 

Щоб уникнути можливих непорозумінь, зберігайте протягом терміну служби документи, прикладені до товару при його продажі (товарний чек, інструкція для експлуатації, гарантійний талон).

Строки безкоштовного сервісного обслуговування.

 

Безкоштовному сервісному обслуговуванню не підлягають:

  • телефони (крім мобільних);

  • РК-дисплеї мобільних телефонів;

  • ноутбуки серії LS, LT, LU;

  • монітори, CD/MP3 плеєрів;

  • пульти дистанційного керування;

  • акумуляторні батареї;

  • елементи живлення;

  • зовнішні блоки живлення й зарядних пристроїв для всіх типів виробів;

  • сполучні кабелі;

  • телефонні гарнітури («hands-free»);

  • антени;

  • навушники;

  • мікрофони;

  • носії інформації різних типів (CD, DVD диски, диски із програмним забезпеченням і драйверами й т.д.);

  • чохли;

  • ремені;

  • сумки;

  • документація, прикладена до виробу.

 
LG Electronics  не несе відповідальності за втрату користувачем при використанні виробу якої-небудь конфіденційної або персональної інформації.

 

Періодичне обслуговування виробу (заміна батарейок, фільтрів та інше) виконується за бажанням споживача за додаткову плату.

 

Гарантія й безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на вироби, недоліки яких виникли внаслідок:

 

Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару;

1. Дія третіх осіб:

  • ремонт або внесення несанкціонованих втробником конструктивних або схемотехнічних змін невповноваженими особами;

  • відхилення від Державних Технічних Стандартів (ДТС) і норм живильних, телекомунікаційних і кабельних мереж;

  • неправильної установки й підключення виробу;

2. Дії непереборної сили (стихія, пожежа, блискавка й т.п.);

 

3. Впливу шкідливих програм;

4. Результату некоректного відновлення BIOS (для комп'ютерних систем), що призвів до непрацездатності виробу, як самим користувачем, так і не вповноваженими особами.

Будь-яку додаткову інформацію про сервіс Ви можете одержати в регіональному інформаційному центрі LG Electronics:

зе телефоном 8 044 490 7777

за телефоном безкоштовної лінії 8 800 303 0000

на сайті ru.lge.com/

Увага!

Гарантійний талон дійсний тільки при наявності

печаток продавця на титульному аркуші й відрізних купонах!